About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Friday, April 26, 2013

Γιατί δεν χωνεύω τον Μουρίνιο (και άλλες κακίες)

Δεν τον χωνεύω επειδή πιστεύω ότι είναι παλιοχαρακτήρας.

Δεν τον χωνεύω επειδή πιστεύω ότι είναι υπερ-υπερεκτιμημένος.

Δεν τον χωνεύω επειδή έχει πάει στους μεγαλύτερους συλλόγους του παγκοσμίου ποδοσφαίρου και έχει διαχειριστεί τους μεγαλύτερους προϋπολογισμούς, και παρόλα αυτά δεν έχει καταφέρει να φτιάξει την υπερομάδα που θα έχει διάρκεια και αναμφισβήτητα αποτελέσματα.

Δεν τον χωνεύω επειδή στην ομάδα του παίζει ο Κριστιάνο Ρονάλντο (που ούτε αυτόν τον χωνεύω).

Αλλά πάνω από όλα, δεν τον χωνεύω επειδή θεωρώ, και δεν μου το βγάζεις από το μυαλό, ότι αν τότε εκεί πίσω στο 2003 (κάπου εκεί ήταν νομίζω) τελικά είχαμε πάρει εκείνον τον προημιτελικό στο uefa, και είμαι βέβαιος ότι αν περνάγαμε την Πόρτο, είχαμε το κύπελλο στο χέρι (ήταν προφανές ότι όποιος έπαιρνε την πρόκριση θα έπαιρνε τον τελικό), τότε ο κ. Μουρίνιο θα ήταν ακόμα ένας κοινός θνητός σαν όλους τους άλλους.

Ίσως σε αυτό το σενάριο στον πάγκο της Ρεαλ να είχαμε σήμερα το Μαρκαριάν, και όλη η Ευρώπη να αναρωτιέται τι εννοεί ο προπονητής όταν φωνάζει "malaka malaka malaka..."

No comments:

Post a Comment