About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Thursday, March 12, 2015

The Tiger Lillies



Τους γνώρισα μεταφορικά και κυριολεκτικά πριν πολλά χρόνια στην Αθήνα όταν έπαιξαν για πρώτη φορά το The Tiger Lillies Variette, με μάγους, χορευτές και ακροβάτες, και από τότε τους παρακολουθώ άλλοτε διακριτικά, άλλοτε από κοντά. 

Πρόκειται για μια μπάντα πολύ διαφορετική, που ή την λατρέυεις ή τη μισείς. 
Η θεματολογία έιναι πάντα μαύρη και άραχνη, η φωνή του Martyn έρχεται κατευθείαν από την κόλαση του καθένα για να ειρωνευτεί και να κοροϊδεψει πιέζοντας την πληγή και συνοδεύοντας με ένα δαιμονισμένο ακορντεόν. Ο Andrian Stout συνοδεύει με το μπάσο διακριτικά αλλά ουσιαστικά. 
Μια αλλαγή που πρόσφατα έγινε, ο Mike Pickering πήρε τη θέση του Andrian Huge, πραγματικά τεράστιου drummer χωρίς να ξέρω το λόγο. Το Wikipedia λέει ότι πήρε μόνος του άδεια το 2012. 

Αγαπημένα κομμάτια:

Crack of doom


Heroin and Cocain



Banging in the nails



Souvenirs



Alone with the moon 
(με την αξέχαστη αναπάντεχη αιώρηση)



Start a fire
(Το πρώτο τραγούδι που άκουσα στο διαφημιστικό, με τη φωνή του Τζουμ ντε λα Τζουμ!)



H αξέχαστη 
Maria




Τα βιντεάκια δεν είναι επίσημα, το επίσημο κανάλι τους δεν περιέχει τα συγκεκριμένα τραγούδια. 

Και ένα ενθύμιο για όσους το είδαν ζωντανά!

No comments:

Post a Comment