About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Wednesday, April 2, 2014

Βαρέθηκα να διαβάζω βλακείες στο facebook. Αλήθεια; Μη διαβάζεις τότε!


Έχω βαρεθεί να βλέπω βλακείες στο facebook, αλλά έχω βαρεθεί να βλέπω και αυτούς που διαμαρτύρονται. Θα μου πεις, κι εγώ αυτό κάνω τώρα... να εξηγηθώ. Είναι γνωστό σε όλους (οκ, όχι σε όλους αλλά σε πολύ κόσμο) ότι με κάθε "like" σε μια σελίδα, κανένας δεν θα πάρει βοήθεια, ή ότι με κάθε share κανένας δεν θα πάει φυλακή.

Παρόλα αυτά, ο κόσμος εξακολουθεί και πιστεύει ότι τόσο εύκολα όσο ποτέ μπορεί να πάρει θέση. Βέβαια, αυτή η θέση του στη δική μου οθόνη πετιέται και τη δική μου αισθητική και νοημοσύνη προσβάλλει. Αλλά φταίω κι εγώ. Διότι αυτό το "φιλαράκι" μάλλον δεν θα έπρεπε να είναι σε αυτή τη λίστα. Ή αν θέλω να είναι μπορώ να το σιωπήσω.

Το ίδιο και εσύ, φίλε διαμαρτυρόμενε. Μην προσβάλλεις τα παιδιά, τώρα μαθαίνουν, δεν είναι σαν εμάς τους γκουρού του internet που τα ξέρουμε όλα... Άς τους, θα κάνουν τον κύκλο τους, σε κανένα χρόνο θα βαρεθούν... Δεν χρειάζεται να κάνουμε το διαιτητή ή τον τρόχονόμο. Εκτός και αν τίθεται θέμα ιδεολογίας, εκεί πρώτος πετάγομαι, να το συζητήσουμε. Αλλά όχι υπεροπτικά, αντικειμενικά. Επαναλαμβάνω. Αν επιμένουμε να έχουμε 38.734"φίλους" μην περιμένουμε ότι θα βλέπουμε πολλά ενδιαφέροντα στον τοίχο μας, ή θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τις γνωριμίες και τις επαφές σε λίγο πιο ρεαλιστικά νούμερα και ποιότητα, ή να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε τα φίλτρα που (πάλι καλά ακόμα) εχει το facebook.

Επομένως φιλτράρετε με κεφαλαία γραμμένα σενάρια συνωμοσίας, άρρωστα μωράκια, χαριτωμένα κουταβάκια, γάτες χωρίς κεγάλια, ψεκασμούς και Παϊσιους και χωρίς να προσβάλλετε κανέναν, συζητήστε για πραγματικά θέματα που σας απασχολούν. Αποφύγετε τις νουθετήσεις και τις προσβολλές. Ίσως στο κάτω κάτω κι εσείς να γράφετε πράγματα που άλλους ενοχλούν. Σε αυτή την περίπτωση... πρόβλημά τους ;)


1 comment: