About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Thursday, May 28, 2015

Αυτοκινούμενο - 02 - Ο κατασκευαστής


Η επιλογή μας ήταν να εργασούμε με την εταιρεία Moda Karavan η οποία είναι σχετικά κοντά στο σπίτι μας, μισή με μια ώρα με το αυτοκίνητο, και θα μπορούμε να επιβλέπουμε και να παρακολουθούμε την κατασκευή. 

Η εταιρεία είναι οικογενειακή, ξεκίνησε απο επιπλάδες που αγαπούσαν την κατασκοίνωση, και μέχει πρόσφατα ασχολούνταν μόνο με την μετατροπή φορτηγών τύπου κλούβας σε campervan. Λόγω της καλής δουλειάς τους και την σύντομη φήμη τους στην Τουρκία (και έλλειψης σοβαρού ανταγωνισμού), η επιχείρηση μεγάλωσε και τώρα κάνει τα πρώτα βήματα και στα αυτοκινούμενα τύπου Alkoven (αυτά με το καρούμπαλο πάνω από τον οδηγό - κρεβάτι είναι αυτό). 

To μεγαλύτερο μέρος του εξοπλισμού θα έρθει από το εξωτερικό, ενώ οι άνθρωποι έχουν την τάση να ψάχνουν και να εμπλουτίζουν συνέχεια τις αποθήκες τους με καινούριο υλικό. Έτσι, ο εξοπλισμός μας θα είναι από Γερμανία, Ιταλία και Αγγλία. Ό,τι μπορεί να κατασκευαστεί τοπικά με ικανοποιητική ποιότητα θα γίνει εδώ φυσικά.

No comments:

Post a Comment