About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Friday, May 29, 2015

Αυτοκινούμενο - 05 - Δεξαμενές

Καθώς περιμέναμε να ξεκινήσουν οι εργασίες, παρατηρήσαμε ότι ανάμεσα στα δοκάρια του αμαξώματος υπάρχει πολύ καλός χώρος και είναι κρίμα να πάει χαμένος... 

Συζητώντας με τον κατασκευαστή, καταλήξαμε να βάλουμε εκεί (ανάμεσα στους δύο άξονες) τα δοχεία του νερού (καθαρό και γκρι). Έτσι και το χώρο εκμεταλευόμαστε, και ένα σημαντικό βάρος τοποθετούμε πολύ χαμηλά, αλλά και αυξάνουμε τις χωρητικότητες. 

Η όλη κατασκευή βέβαια θα πρέπει να είναι προσβάσιμη από κάτω καθώς δεν υπάρχει τρόπος επισκευής ή αλλαγής αν εγκλιβιστεί ανάμεσα στο πάτωμα και το σασί. Έτσι καταλήξαμε σε τρία δοχεία με χωρητικότητες 130, 120 και 100 λίτρων περίπου, τα δύο πρώτα εκ των οποίων θα είναι καθαρό και το τρίτο γκρι νερό.

Η δοκιμαστική τοποθέτησή τους δείχνει περίπου που θα βρίσκονται στη συνέχεια:


Το μαύρο δεν μπορούσε να γίνει πιο μεγάλο, αφού πρέπει να αφήνει χώρο για επισκευή και χειρισμούς στη ντίζα του χειρόφρενου..

Εκτός από τα δοχεία νερού, συμφωνήσαμε να γίνει και ένα μικρό ντουλαπάκι στο πάτωμα, εκμεταλλευόμενοι παρόμοιο χώρο) για μικροϋλικά ή εργαλεία, το οποίο θα ανοίγει σαν καταπακτή (αυτό θα φανεί σε επόμενη ανάρτηση σχετικά με το πάτωμα). 

No comments:

Post a Comment