About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Thursday, March 21, 2013

Λογοκρισία - υποκρισία

Στην Τουρκία έχει αποφασιστεί στα πλαίσια της εκστρατείας για το κόψιμο του τσιγάρου, ότι οι πολίτες για να μην μπαίνουν ιδέες στο μυαλό τους δεν θα πρέπει να το βλέπουν πουθενά... ούτε στις ταινίες! Έτσι λοιπόν, σε όλες τις ταινίες ή γενικά όπου στην τηλεόραση εμφανίζεται τσιγάρο, ανταυτού μπαίνει ένα λουλουδάκι!!! ή μια θολούρα αν η ταινία είναι ψηφιακή.

Επίσης, έχει αποφασιστεί ότι δεν θα προβάλονται διαφημίσεις από ταινίες (εκτός και αν αυτές είναι πληρωμένες (πώς αναρωτιέμαι - πάντως άλλες φορές έχει, άλλες όχι... οπότε θεωρώ ότι όταν βλέπω, είναι πληρωμένες)), ούτε καν με τοποθέτηση προϊόντος. Έτσι, δεν βλέπουμε τη μάρκα του αυ/του που οδηγεί ο James Bond, ή το είδος του κόκκινου ποτού που πίνει από το κουτί κάποιος άλλος. Το εντυπωσιακό είναι ότι κρύβουν ακόμα και μάρκες που είναι προϊόν της φαντασίας του σεναριογράφου, ή ακόμα μάρκες που έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχουν στην Τουρκία...

Η αποκορύφωση πάντως, και επιστρέφω στο τσιγάρο, ήταν όταν είδα στην τηλεόραση τον Νονό. Δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο, η φωτογραφία τα λέει όλα. Και η απορίες μου συνοψίζονται:

1. Μπορώ να πάρω στα σοβαρά την ταινία έτσι;
2. Ο κινηματογράφος είναι τέχνη, και ο "νονός" έργο τέχνης. Δεν είναι ξεκάθαρη λογοκρισία αυτό; Δηλαδή αν αποφασίσουν ότι πρέπει να φοράνε όλες οι γυναίκες μαντίλα θα κρύψουν το πρόσωπο της Μόνα Λίζα;

1 comment:

  1. Δεν ξέρω αν κάποιος έκοψε το τσιγάρο με όλη αυτή τη λογοκρισία, πάντως εγώ είμαι έτοιμος να αρχίσω το "λουλούδι"...

    ReplyDelete