About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Thursday, March 21, 2013

Οι εφαρμογές μου

Νομίζω ότι έχω μια χρήσιμη συλλογή από εφαρμογές, οπότε την μοιράζομαι με μικρή κριτική, η σειρά από το κινητό μου:

Σελίδα πρώτη του κινητού (ή το τι χρησιμοποιώ καθημερινά).
  • Google maps.  Η γνωστή εφαρμογή που κουκουλώνει τους χάρτες της apple.
  • Google translate. Δεν θα μπορούσε να λείπει από κάποιον που ζει στο εξωτερικό.
  • Whatspapp. Είναι το msn των κινητών. Έχει την καλύτερη λειτουργικότητα από όλες τις εφαρμογές για μηνύματα.
  • TuneIn Radio. Το καλύτερο ραδιόφωνο που έχω ακούσει. Είναι τόσο καλό που πλήρωσα και την πλήρη έκδοση, χωρίς να έχει και πολλά πλεονεκτήματα από τη δωρεάν. Έχει την μεγαλύτερη ποικιλία σταθμών, καλύτερη ποιότητα ήχου, παίζει ως χαλί (background) ενώ κάνεις άλλες δουλειές, και έχει άψογο streaming. 
  • Today. Μια εφαρμογή από Ελλάδα, και αυτή την πλήρωσα ως φόρο τιμής για τα χρόνια που την χρησιμοπούσα στον υπολογιστή. Ουσιαστικά πρόκειται για ημερολόγιο/εορτολόγιο, το οποίο πλέον σε ενημερώνει και με "σπρωχτές ενημερώσεις" (push notifications) για τους εορτάζοντες από τον κατάλογό σου. Η αισθητική για μένα είναι χμμ, αλλά οπωσδήποτε είναι έξυπνη και ελαφριά εφαρμογή. 
Κοινωνικά δίκτυα (ανάλογα που "παίζει" κανείς...) και υπηρεσίες
  • Facebook. Γνωστόν.
  • Facebook messenger. Επίσης γνωστόν.
  • Skype. Λειτουργεί καλά.
  • Tango. Το έβαλα, αλλά ποτέ δεν το χρησιμοποίησα, ποτέ δεν μου λειτούργησε σωστά. Διατηρώ τον λογαριασμό μου, αλλά το καπάκωσαν skype και facetime.
  • Viber. Παρομοίως με το Tango. Παρόλα αυτά τα ακούω τριγύρω και περιμένω μήπως τα χρειαστώ και πάλι.
  • Msn messenger. Απαράδεκτη εφαρμογή, δεν λειτουργεί σωστά στο τηλέφωνο, είναι δύσκολη στη χρήση, ενώ ο μόνος λόγος που την κρατάω είναι ότι μου παρέχει πρόσβαση στη λίστα φακέλων που έχω στο hotmail, κάτι το οποίο δεν επιτρέπει η εφαρμογή του τηλεφώνου. Π.χ. Junk δεν μπορώ να δώ από την εφαρμογή του κινητού.
  • Linked In. Αν έχεις στο pc, βάλε και στο κινητό. Κυρίως για επικοινωνία μέσω mail και γρήγορο ψάξιμο νέων επαφών μετά από νέες γνωριμίες κ.λπ.
  • SoundCloud. Κάποιον φίλο ήθελα να δώ και να ακούσω και το έβαλα. Από τότε δεν το χρησιμοποιώ.
  • Foursquare. Σε αντίθεση με όλους, εγώ δεν το έχω βρει χρήσιμο ακόμα, δεν με βολεύει το περιβάλλον του και δεν το χρησιμοποιώ. Επίσης, διαολίζομαι να δίνω λογαριασμό πού πάω και τι κάνω κάθε φορά. 
  • Walkie-Talkie. Όταν το πρωτοέβαλα είχε πολύ πλάκα, αλλά ξεθύμανε. ίσως για συγκεκριμένη χρήση να είναι καλό.
  • Couchsurfing. Όποιος είναι μέλος το περίμενε καιρό. Ξεκίνησαν με λίγες επιλογές και σιγά σιγά το ανεβάζουν. Δεν τρελαίνομαι ακόμα, αλλά σίγουρα είναι καλαίσθητο και λειτουργικό, ειδικά για ταξιδιώτες.
  • Bump. Στην αρχή και πάλι ήταν σουξέ. Τώρα σιγά σιγά, ξεθυμαίνει. 
  • 4sqwifi. Βρίσκει μέσω foursquare κωδικούς για wifi. Και δουλεύει σε αρκετά καλό ποσοστό. Ήταν ο λόγος που έβαλα το fourquare. 
  • Google+. Ακόμα δεν ξέρω γιατί το έχω... δεν ξέρω γιατί έχω τον λογαριασμό στη google... αλλά όπως όλοι, "αφού είναι τζάπα και δεν χρειάζεται να κάνω καινούριο..."
  • Blogger. Το απαράδεκτο λογισμικό για ετούτο εδώ το site.
Παιχνίδια (δεν είμαι και πολύ φανατικός, αλλά κάποτε πρέπει να σκοτώσω και την ώρα μου)
  • Road trip. Με αυτοκινητάκι, απλό και κολητικό.
  • Siege Hero. Για μένα κάνει τα θυμωμένα πουλιά να πάνε στη φωλιά τους. 
  • Tetris. Τιμής ένεκεν.
  • Solitaire. Όπως στα windows.
  • Link. Καλή προσπάθεια που την αγόρασα κιόλας. Φτιάχνεις γέφυρες για να περάσει το τρένο!
  • Tavli. Ομολογουμένως δεν είναι το ίδιο στο κινητό, με όλα μινιατούρες και χωρίς το "τσικ τσικ"
  • Touch4. Καλό, και έχει και ωραίο Bluetooth για να παίζεις με φίλο!
  • iTurnStones. Θέλω να κερδίζω το αυτόματο!!
  • Unspeakable. Είναι η iphone έκδοση του Taboo, ακόμα τη δοκιμάζω...
  • Spider. Μια λίγο διαφορετική πασιέντζα, θέλει πιο πολύ χρόνο, οπότε βολεύει. 
  • Cut the rope. Τελικά, μετά από κανένα χρόνο αγόρασα την πλήρη έκδοση.
Για σήμερα φτάνει. Την επόμενη φορά επιστρέφω με ιδέες για ψώνια, ειδικές εφαρμογές και bookmarks που αξίζει να έχει κάποιος απευθείας στην επιφάνεια εργασίας. 


No comments:

Post a Comment