About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Thursday, March 21, 2013

Η Τουρκία μου - Εισαγωγή

Πριν κάνω οποιοδήποτε σχόλιο για την Τουρκία, θέλω να ξεκαθαρίσω τη θέση μου. Ανήκω σε μια νέα ομάδα Ελλήνων που σχετίζονται με την Τουρκία, λόγω ιδιότητας, κατάστασης και εποχής.

Είμαι παντρεμένος με Τουρκάλα, έχω ζήσει σε ένα περιβάλλον δεκτικό και αγαπημένο από την οικογένεια της γυναίκας μου, ενώ πρόσφατα μετακόμισα (όπως όλα δείχνουν για αρκετό καιρό) από την Ελλάδα στην Κωνσταντινούπολη.

Δεν έχω καταγωγή από την Πόλη, δεν έχω κανέναν συγγενή από την Πόλη, κοντινό ή μακρινό, δεν έχω καμία ιστορία να μοιραστώ από το παρελθόν. Είμαι άνθρωπος σύγχρονος, που στις παρούσες συνθήκες ήρθε και έμεινε εκούσια σε αυτή την πόλη.Θα μπορούσα με τον ίδιο τρόπο να μένω στο Παρίσι, το Μιλάνο ή το Μπαγκλαντές.

Τέλος, θεωρώ ότι σήμερα, οι νέοι δεν έχουν και πολλά να χωρίσουν στις δύο χώρες. Οι παλαιότεροι έχουν ακόμα ιστορία που καίει, αλλά οι νέοι, ζουν μια νέα κατάσταση, που ανεξάρτητα από πολιτικές και πολιτικούς, είναι σίγουρα πιο ζεστή και φιλική από ότι στο κοντινό παρελθόν.

Με βάση τα παραπάνω λοιπόν, θα γράφω τη γνώμη μου (και μόνο) για ό,τι βλέπω και ζω εδώ.

No comments:

Post a Comment