About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Friday, February 21, 2014

Δημήτρης Πουλικάκος ‎– Μεταφοραί Εκδρομαί Ο Μήτσος

Μπαίνοντας με την σκέψη του Μπουλά στην παλιά φρουρά της Ελληνικής δισκογραφίας, ο πιο "παιγμένος" δίσκος μου (οκ, cd) είναι αυτός. Παρόλο που όταν βγήκε ήμουνα αγέννητος (γεννήθηκα ένα χρόνο μετά), τον ανακάλυψα στην εφηβεία και τον έλιωσα. Στην πορεία κατάλαβα και για πόσο σημαντική προσωπικότητα πρόκειται και κέρδισε τον απόλυτο σεβασμό μου!

Ακόμα και σήμερα όταν ο Μιτς Πουλικακώφ μιλάει, ακούω πολύ προσεκτικά τι έχει να πει. Απλά επειδή όταν μιλάει, κάτι έχει να πει.

Από το discogs:

1 Σκόνη, Πέτρες, Λάσπη
2 Στο Σούπερμάρκετ
2o Ηπσαλσερτεπηνοκς
3 Τι Μας Λες
3o Ένα Τραγουδάκι
4 Μωρό Μου
5 Κάλλιο Μιας Ώρας
α6 Αλεγρία
β7 Πρωτόγονη Ζωή
8 Χτεσινά Τραίνα
Γυρίσματα Του Χρόνου
9 Πες Μου Βρε Τρελλή
Ένα Τραγουδάκι
10 Άνευ Ουσίας, Άνευ Σημασίας
10α Και Τώρα... Χωρίς Βαρβάρους
11 Σαν Δυο Πουλάκια
12 Ο Γιατρός Παιδιά

Ενδιαφέρον Τρίβια, ανακάλυψα μετά από καιρό ποιό τραγουδάκι ακούγεται πίσω από το γ...νο τραγουδάκι "How much is that doggy in the window", με διαφορετική φωνή ωστόσο... 
Εδώ το βιντεάκι.

No comments:

Post a Comment