About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Tuesday, February 18, 2014

ΡΟΔΟΝ FM "Το άρωμα του ήχου"

Δεν θα μπορούσα να αρχίσω να μιλάω για μουσική χωρίς να αναφέρω έναν από τους σταθμούς στο ραδιόφωνο που με σημάδεψε στην πιο σημαντική (λέω εγώ τώρα) ηλικία για την μουσική μου παιδεία.

Φτιαγμένος με πολύ αγάπη προφανώς, σύγχρονος, χωρίς να υποτιμάει τη νοημοσύνη μας, με πολύ πλάκα αλλά και σοβαρότητα, με δραστηριότητες πρωτοφανείς για τα δεδομένα της εποχής και με τα "ζωντανά" να συνοδεύουν το πιάτο, με συντρόφευσε στα τελευταία χρόνια του λυκείου, μου έκανε παρέα όταν διάβαζα για τις πανελλήνιες, ενώ δάκρυσα όταν φοιτητής πια άκουσα ότι κλείνει.

Ενέπνευσε από όσο ξέρω μια τηλεοπτική σειρά, "Είμαστε στον αέρα", ενώ η σελίδα του στο facebook Φίλοι του ΡΟΔΟΝ 94.4 fm (κλειστό group) αριθμεί περί τα 250 μέλη φίλων που δεν λέμε να ξεκολήσουμε από το συναίσθημα εκείνης της εποχής.

Τα σέβη μου λοιπόν στην εποχή και στους ανθρώπους του, μακάρι να ξαναακουστεί κάποτε, με οποιαδήποτε διαθέσιμη μορφή!


No comments:

Post a Comment