About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Thursday, December 3, 2015

Αυτοκινούμενο 07 - Τοιχοποιία

Το πάτωμα τελείωσε με μία μεγάλη εκκρεμότητα. Δεν ολοκληρώθηκε ποτέ η βαφή που θα ήθελα από κάτω. Δεν περιμένω να αντιμετωπίσουμε μεγάλα προβλήματα με τη μαύρη τη μπογιά και το αλουμίνιο, αλλά θα ήθελα μια ομοιομορφία την οποία ποτέ δεν έλαβα. Στο τέλος, μετά από πολύ προσπάθεια, τους κατάφερα να βάψουν τουλάχιστον τα κομμένα κομμάτια του αμαξώματος. 

Στη συνέχεια, ξανά σε χρόνο που δεν μπόρεσα να είμαι παρών, τοποθετήθηκαν οι πλαϊνοί και ο πίσω τοίχοι. Οι πλαϊνοί ήταν παραγγελία από τη Γερμανία, ενώ η οροφή "χτίστηκε" μέσα στο εργαστήριο. 


Τα πλαϊνά φύλλα όπως ήρθαν στο εργαστήριο.

Ο λόγος που τα φύλλα έρχονται κομμένα είναι προκειμένου να μην κόβονται εσωτερικά νεύρα του πανέλου. Τα πανέλα "χτίζονται στο εργοστάσιο με βάση το σχέδιο, έτσι ώστε να έχουν τη μέγιστη αντοχή στα σημεία εφαρμογής της πόρτας και των παραθύρων και λοιπών ανοιγμάτων.

Αφού τοποθετήθηκαν τα πλαϊνά και η πλάτη, τοποθέτησαν μερικά εσωτερικά κομμάτια για να γωνιάσουν και να σταθεροποιήσουν το πλαίσιο.
Στη συνέχεια άρχισε να "χτίζεται" η οροφή, με δοκάρια στην αρχή και στη συνέχεια με το εσωτερικό και εξωτερικό τμήμα, αφού τοποθετήθηκαν οι μονώσεις και τα κανάλια καλωδίων.


Το πρώτο τμήμα της "κούρμπας" μπροστά.

  
Μετά την ολοκλήρωση της οροφής

Κατά τη διάρκεια των εργασιών, πήραμε την απόφαση να κόψουμε το τμήμα πάνω από ο κεφάλι οδηγού συνοδηγού προκειμένου να γίνει ανοιγόμενο, δίνοντας περισσότερο χώρο κίνησης στο σαλόνι.

No comments:

Post a Comment