About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Thursday, December 3, 2015

Αυτοκινούμενο 10 - Οι αλλαγές

Δύο - τρεις βασικές αλλαγές κάναμε στην πορεία:

1. Βάλαμε ανεμιστήρα οροφής στο μπάνιο. Σε όσα αυτοκινούμενα έχω μπει, πάντα στο μπάνιο υπάρχει μια δυσοσμία και υγρασία, ειδικά αν χρησιμοποιείται το ντους. Γι αυτό ζήτησα εξαερισμό. Τοποθετήθηκε ένα παράθυρο με ενσωματωμένο ανεμιστήρα με διάφορες ταχύτητες και διπλή ροή. Στην πορεία θα φανεί η χρησιμότητα και χρηστικότητά του.

2. Προσθέσαμε ένα χώρισμα από πλέξι-γκλας μεταξύ κουζίνας και τραπεζαρίας. Από την πρώτη μέρα πιτσιλιζόταν πολύ εύκολα το μαξιλάρι της τραπεζαρίας και η λύση ήρθε σχεδόν αυτόματα. Το αποτέλεσμα ήταν και πολύ όμορφο αισθητικά. 

3. Αποφασίσαμε να καταργήσουμε τον πανοραμικό τζάμι οροφής, με ένα ακόμα παράθυρο στο πάνω κρεβάτι. Λίγο ο φόβος για τα νερά, λίγο οι πολλές προειδοποιήσεις για τη ζέστη το καλοκαίρι και το κρύο το χειμώνα, είπαμε να το αφήσουμε, τουλάχιστον για την ώρα. 

4. Φώτα στις θέσεις οδηγού - συνοδηγού. Η μεγάλη χρηστικότητα των καθισμάτων που περιστρέφονται περιοριζόταν από την περιορισμένη ορατότητα (και δεν χρησιμοποιούμε τα φώτα του αυτοκινήτου...). Γι αυτό προσθέσαμε δύο φώτα.

No comments:

Post a Comment