About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Thursday, December 3, 2015

Αυτοκινούμενο 11 - Τα πρώτα προβλήματα

Δεν γίνεται φυσικά νέο μηχάνημα χωρίς τις παιδικές ασθένειες....

Το πρώτο πρόβλημα που δυστυχώς αντιμετωπίσαμε ήταν από τα χειρότερα. Πρόβλημα νερού. Στην οροφή τοποθετήθηκε κανάλι για τα καλώδια των πανέλων που εμπόδιζε τη ροή του νερού, και δημιούργησε λιμνούλα, η οποία τελικά βρήκε διέξοδο προς τα μέσα. Ευτυχώς το εντοπίσαμε νωρίς και η τρυπούλα έκλεισε.... μέχρι την επόμενη φορά που (αφού κάποιος την είχε ξαναανοίξει) τα έκανε μαντάρα. Ευτυχώς και πάλι, η αντίδραση όλων ήταν γρήγορη και το πρόβλημα έλληξε με την αλλαγή της αρχιτεκτονικής στην οροφή. Τα νερά άδειασαν, οι τρύπες έκλεισαν και έγιναν και επισκέψιμες και το όλο σκηνικό έκλεισε με δοκιμή (με λάστιχο). 

Η αρχιτεκτονική "λίμνης" που δεν μου άρεσε από την αρχή. Εκτός από τη συσσώρευση νερού, τα πανέλα είναι δυσλειτουργικά και εξαρτώνται από το παρκάρισμα...

Η τελική μορφή, λιγότερο κομψή, αλλά πιο λειτουργική. Δυστυχώς μας έμειναν τα σημάδια που θα πρέπει να τα επιθεωρώ κάθε χρόνο...

Ένα δεύτερο πρόβλημα που μας εκνεύρισε στην αρχή ήταν η πόρτα. Παρόλο που είναι πολύ λειτουργική και μοντέρνα, με παράθυρο και σκίαστρο, από την αρχή δεν λειτούργησε σωστά. Είχε μεγάλο χάσμα όταν έκλεινε και ήθελε πολύ δύναμη για να κλείσει. Τελικά μετά από πολύ γκρίνια, ευθυγραμμίστηκε, μπήκε επιπλέον λάστιχο και επισκευάστηκε, με αποτέλεσμα να είναι πολύ κοντά πλέον σε αυτό που είχαμε στο μυαλό μας όταν την παραγγείλαμε.

Τέλος, από ότι κατάλαβα στα FIAT η θέση της ρεζέρβας είναι δύσκολη. Σε εμάς επιπλέον με την πρώτη χρήση κόλησε με αποτέλεσμα ο μηχανικός αστέρας που ήταν κοντά να  ξηλώσει όλο το μηχανισμό. Αλλά εγώ από τη στιγμή που υπάρχει η θέση, θέλω να την χρησιμοποιώ. Είμαστε σε αναμονή της αποκατάστασής του τώρα...

No comments:

Post a Comment