About


εργοτάξιο
Δεν ξέρω και πάρα πολλά από blogs, ή ιστολόγια. Όμως όπως όλοι έχω τις απόψεις μου και τις ιδέες μου και σε μια κρίση εξωστρέφειας το 2010 αποφάσισα να τις εξωτερικεύσω σε ένα μέσο που δεν θα εξαρτάται (πολύ) από άλλους όπως τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα και η πληροφορία δεν θα χάνεται μετά από λίγο. Θα χαρώ να μοιραστώ απόψεις και να διορθωθώ όταν έχω λάθος!


Προσπαθώ να γράφω σωστά Ελληνικά, καθώς θα μοιράζομαι τα θέματα που με απασχολούν, είτε είναι κωμικά ή σοβαρά, ενώ θα προσπαθήσω να μην διαδίδω ειδήσεις ή πληροφορίες που δεν είναι εξακριβωμένες. Εκτιμώ το δημιουργικό διάλογο και αποφεύγω τις χωρίς λόγο διαφωνίες και συζητήσεις.

Δεν θεωρώ το μέσο προέκταση του facebook ή του google+, γι' αυτό δεν θα ήθελα να μοιραστώ προσωπικά στοιχεία μου (εκτός από αυτά που γράφω στις δημοσιεύσεις καμιά φορά). Δίνω όμως τα στοιχεία από όλες τις διαδικτυακές μου παρουσίες, όποιος θέλει μπορεί να βρει λεπτομέρειες ή να επικοινωνήσει μαζί μου.

Ευχαριστώ

Μάριος Παπαγεωργίου

Αναζήτηση

Monday, March 3, 2014

Όπως είπε και ο ....


 
 (Την εικόνα την πήρα από εδώ)

Τι έχει πιάσει όλο τον κόσμο και αναρτά γνωμικά και εξυπνάδες δήθεν διάσημων ή σοφών ή και ανωνύμων, δεν μπορώ να το καταλάβω. Οκ, μέχρι ενός σημείου έχει νόημα, κάπου το βλέπεις γραμμένο, κολάει σε κάποιο περιστατικό ίσως, προετοιμάζεις έναν λόγο, αλλά αυτή η υπερπροβολή και τα "like" και όλες οι υπερβολές, τι ρόλο έχουν (εκτός από το κέρδος των ιδιοκτητών);

Ναι, έχω μειώσει τους "φίλους" στο fb σχεδόν σε αριθμό πραγματικών φίλων, ναι έχω κλείσει όλες τις αγγελίες παιχνιδιών και τις προσκλήσεις για άσχετα, και το προφίλ μου είναι κλειστό κατά τα άλλα, αλλά πάντα υπάρχουν οι υποστηρικτές, πολλές φορές και από την οικογένεια ακόμα.

Παίδες, δεν σας κάνει αστείους το να "μοιράζεστε" την εξυπνάδα του τάδε ή του δείνα, ή πιο σοφούς να αναπαράγετε την δήθεν σοφία του τρίτου (που δεν ξέρετε αν είναι καν σωστή πρόταση ή αν την είπε αυτός που "υπογράφει"), απλά πιάνετε χώρο στους "τοίχους" μας και αυτός που το πρωτοέβαλε ίσως βγάλει και κανένα φράγκο. Φτάνει. Χρησιμοποιήστε τις εξυπνάδες αυτές (μερικές φορές είναι όντως έξυπνα) στην προσωπική σας ζωή επικοδομητικά. Μπορείτε, και χωρίς να μας τα πρήζετε.

Είναι μερικές μέρες που μόνο συνθήματα βλέπω παντού. Ήμαρτον. Και επιτέλους. Σταματήστε να "ποστάρετε" ασύστολα! Κάντε το αν έχετε κάτι να πείτε. Καλό ή κακό, έξυπνο ή όχι, αλλά δικό σας! Ή μοιραστείτε κάτι που θα θέλατε να μοιραστείτε, που αν με βλέπατε στο δρόμο θα μου λέγατε: " Ρε φίλε, ξέρεις τι είδα εχτές.... αυτό...". Δεν θα μου λέγατε ποτέ "Ρε φίλε, τι είπε ο Αινστάιν, ξέρεις; ..." Δεν ζητάω να μου αρέσουν εμένα, ζητάω να σας αρέσουν εσάς. Όχι απλά για αυτό το εθιστικό το χεράκι με τον αντίχειρα πάνω...

No comments:

Post a Comment